Innovációs Központ célkitűzései: Az Európai Unió célkitűzéseivel összhangban a Központ célja az, hogy a Lisszaboni Stratégia mentén elősegítse a korszerű természettudományos, műszaki és informatikai területek fejlesztését; korszerű stratégiai anyagok, kutatási módszerek kidolgozásával és terjesztésével hozzájáruljon az e területeken tanulók és végzettek számarányának növeléséhez.
Szervezetünk olyan komplex tanácsadói szolgáltatásokkal kívánja a gazdasági szektor szereplőit támogatni, amelyek segítségével az eltérő fejlettségi fokon álló szervezetek igényeiknek megfelelő, személyre szabott támogatást kapnak a fejlődésükhöz.
Ezen belül:
- Innovatív vállalkozások növekedési potenciáljának erősítése, exportra történő felkészítése
- Kutatási tevékenységek támogatása Social Media Analytics megoldások bevezetésével,
- K+F eredmények hasznosításának, versenyképes termékek piaci megjelenésének támogatása
- Innovációs Klaszterek és Innovációs Klaszterhálózat és K+F+I együttműködések kialakítása
- Olyan nemzetközi együttműködéseken alapuló innovációs tevékenységek támogatása, amelyek új vagy jelentősen javított, korszerű, magas hozzáadott értéket képviselő piacképes termékek, szolgáltatások, technológiák kidolgozását, külhoni piacokra történő bevezetését segítik elő.
- Megújuló energiák elterjesztésével kapcsolatos nemzetközi együttműködések elősegítse,
- Klaszterek nemzetközi hálózati kapcsolatainak támogatása.
- KÖZÖSSÉGI MÉDIA ELEMZÉSI ESZKÖZÖK
Számos vállalkozás felismerte, hogy a közösségi médiában zajló beszélgetések és posztok elemzése az ügyfelek gondolatainak és akaratának jobb megértését eredményezhetik, azonban folyamatos gondot jelent számukra a több tízmilliónyi adat kezelése, tárolása, elemzése. Szeretné minden vállalkozás a közösségi média segítséget hívni a kereskedelmi céljaik elérése érdekében.
Ahhoz azonban, hogy a közösségi média által nyújtott üzleti előnyökre szert tehessenek, a vállalatoknak nem elég csak figyelemmel kísérni ezeket a beszélgetéseket, de szakértő elemzést kell alkalmazniuk és meg kell érteniük ezen elemzések fontosságát, amelyet tulajdonképpen az üzleti hírszerzés legkorszerűbb formájának tekinthetünk. A közösségi hálózattokat használó ügyfelek az egyes termékekre vonatkozó hozzászólásaikkal, a marketingkampányokra való reakcióikkal befolyásolhatják egymást, s mivel a megjegyzéseket rögzítik, azok elemezhetővé válnak. A résztvevők tevékenységei és az általuk generált tartalmak hatalmas adattömeget képeznek, amelynek elemzésével nyomon követhetők és megérthetők az aktuális trendek, valamint a vásárlók viselkedések és hangulatok.
Szolgáltatásaink:
- Komplex, egyedi Social Media Stratégia készítése és bevezetésének támogatása
- Szervezet igényeihez illeszkedő Social Media monitoring és elemző követelmények azonosítása
- Megfelelő Platform tervezése, kiválasztása, testre szabása, felállítása
- Célpiac elemzés mellett, folyamatos riportok és döntés előkészítő anyagok összeállítása
- Szakértői team felkészítése, tudás-átadás
- Teljes körű támogatás, karbantartás és hibaelhárítás