Innováció központ

Innovációs Központ célkitűzései: Az Európai Unió célkitűzéseivel összhangban a Központ célja az, hogy a Lisszaboni Stratégia mentén elősegítse a korszerű természettudományos, műszaki és informatikai területek fejlesztését; korszerű stratégiai anyagok, kutatási módszerek kidolgozásával és terjesztésével hozzájáruljon az e területeken tanulók és végzettek számarányának növeléséhez.

Szervezetünk olyan komplex tanácsadói szolgáltatásokkal kívánja a gazdasági szektor szereplőit támogatni, amelyek segítségével az eltérő fejlettségi fokon álló szervezetek igényeiknek megfelelő, személyre szabott támogatást kapnak a fejlődésükhöz.

Ezen belül:

  • Innovatív vállalkozások növekedési potenciáljának erősítése, exportra történő felkészítése
  • Kutatási tevékenységek támogatása Social Media Analytics megoldások bevezetésével,
  • K+F eredmények hasznosításának, versenyképes termékek piaci megjelenésének támogatása
  • Innovációs Klaszterek és Innovációs Klaszterhálózat és K+F+I együttműködések kialakítása
  • Olyan nemzetközi együttműködéseken alapuló innovációs tevékenységek támogatása, amelyek új vagy jelentősen javított, korszerű, magas hozzáadott értéket képviselő piacképes termékek, szolgáltatások, technológiák kidolgozását, külhoni piacokra történő bevezetését segítik elő.
  • Megújuló energiák elterjesztésével kapcsolatos nemzetközi együttműködések elősegítse,
  • Klaszterek nemzetközi hálózati kapcsolatainak támogatása.
  • KÖZÖSSÉGI MÉDIA ELEMZÉSI ESZKÖZÖK

Számos vállalkozás felismerte, hogy a közösségi médiában zajló beszélgetések és posztok elemzése az ügyfelek gondolatainak és akaratának jobb megértését eredményezhetik, azonban folyamatos gondot jelent számukra a több tízmilliónyi adat kezelése, tárolása, elemzése. Szeretné minden vállalkozás a közösségi média segítséget hívni a kereskedelmi céljaik elérése érdekében.

Ahhoz azonban, hogy a közösségi média által nyújtott üzleti előnyökre szert tehessenek, a vállalatoknak nem elég csak figyelemmel kísérni ezeket a beszélgetéseket, de szakértő elemzést kell alkalmazniuk és meg kell érteniük ezen elemzések fontosságát, amelyet tulajdonképpen az üzleti hírszerzés legkorszerűbb formájának tekinthetünk. A közösségi hálózattokat használó ügyfelek az egyes termékekre vonatkozó hozzászólásaikkal, a marketingkampányokra való reakcióikkal befolyásolhatják egymást, s mivel a megjegyzéseket rögzítik, azok elemezhetővé válnak. A résztvevők tevékenységei és az általuk generált tartalmak hatalmas adattömeget képeznek, amelynek elemzésével nyomon követhetők és megérthetők az aktuális trendek, valamint a vásárlók viselkedések és hangulatok.

Szolgáltatásaink:

  • Komplex, egyedi Social Media Stratégia készítése és bevezetésének támogatása
  • Szervezet igényeihez illeszkedő Social Media monitoring és elemző követelmények azonosítása
  • Megfelelő Platform tervezése, kiválasztása, testre szabása, felállítása
  • Célpiac elemzés mellett, folyamatos riportok és döntés előkészítő anyagok összeállítása
  • Szakértői team felkészítése, tudás-átadás
  • Teljes körű támogatás, karbantartás és hibaelhárítás